Pages

7. nov 2008

Pühapäeval on isadepäev


Kui ma oleksin isa ...
  • oleksin rõõmus ja hea isa
  • annaksin oma lastele kommi
  • ma ei jooks ega suitsetaks
  • ma läheksin koos oma lastega ujulasse
  • õpetaksin oma lapsi hobusega ratsutama
  • läheksin koos lastega kinno ja loomaaeda
  • ma ei jätaks oma lapsi kunagi maha
  • ma ei teeks kogu aeg remonti
  • ma loeks koos lapsega raamatut
  • ma lohutaks, kui laps haiget saab
  • ma sõidaksin traktoriga
  • ma joonistaksin ja mängiksin koos lapsega
  • ma korjaksin koos lastega õunapuu alt õunu
  • ma oleksin hästi tugev
  • ma võtaksin lapsed töö juurde kaasa
  • ma hoiaksin oma naist väga
  • mul oleks palju lapsi
  • ma mängiksin ja jalutaksin koos lastega
  • ma viiksin hommikuti lapsi lasteaeda
  • ma läheksin tuletõrjesse tööle
  • annaksin oma lastele taskuraha
  • paneksin lapse nurka seisma, kui ta pahandust teeb
  • ma ehitaks koos lapsega klotsidest torni
Sellised olid Kaisa, Taisi, Greete, Mauri, Ragnari ja Taaveti mõtted isaks olemisest.

HEAD ISAD JA VANAISAD!

RÕÕMSAT ISADEPÄEVA!

Kommentaare ei ole: